Lalalalaaa..

Vovven är ute och kissar med Björn nu, duktig kille, KISSA UTE!!
 Rumsrenheten går sådär, kommer lite kiss på matta o golv någon gång då och då, men aldrig bajs?! (Peppar peppar, ta i trä!) Men för det mesta kissar och bajsar han ute, och det är jätteduktigt!

Idag har jag varit hemma i lägenheten hela dagen med Fritz, min syster Stina var här en sväng och hälsade på, då passade jag på att duscha.. Kan inte lämna vovven en sekund, då kan det bli en fläck på mattan:P
  Fick ta en paus i matlagandet och gå ut på gården för att kissa (Fritz, inte jag=)
När Björn kom hem från jobbet åkte vi hem till hans kusin för att lämna prylar, då fick Frillepille träffa en tax. Det tyckte Fritz var sådär, taxen (som jag inte kommer på namnet på nu) var större och starkare, och ville väldigt gärna vara så nära som möjligt. Men Fritz moppsade upp sig lite efter ett tag, speciellt när den andra vovven fick bli instängd bakom ett staket, då var Fritz lite för kaxig:P
 Sen bar det av till mina föräldrars hus på Brages, jag skulle laga vegetarisk pizza och kladdkaka till studentkalaset imorgon.
 Min bror kom också hem, då hittade jag Björn, Per och Fritz sovandes. Björn i soffan, Per i stolen på altanen med Fritz i knät, gulligt.

När vi skulle åka hem träffade vi en Papillonvovve som vi fick hälsat på, och på gården när vi kom hem var terriern ute, Fritz har fått träffa massa andra vovvar idag!:)


På baldagen var Sara också med, hon tog jättefina kort med sina braiga kamera, här är några av dem:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0