Söndaug

Idag har vi varit ute nästan heeela dagen! Fritz har sovit duktigt inatt också, vaknade två gånger då vi var ute o kissade lite.
 Vi gick upp alla tre vid 8 tiden och käkade och myste lite. Balkongen är det nya stället att sova på, där var det svalt o gött imorse..
  Vid 10 gick jag och Fritz till Hagaplanen och sprang runt som yra höns, det var kul! Bajsat o kissat fick han gjort också, duktig kille!!

 Sen bar det av till brages gränd! Mina föräldrar är urförälskade i vovven och tycker det är roligt att vi kommer.
  Vi hjälpte till att flytta ut trädgårdsmöblemanget till trädgården, och Fritz följde med som ett följetåg.
Fritz-killen har hittat ett favoritställe på altanen på baksidan, svalt och mysigt inbäddad i murgröna och hummle.

   Mina småsystrar är på bal idag, så vi var med på förberedelserna o Björn (min pojkvän) körde dem ner till Sociten för festligeheter. Jag Fritz och Sara gick ner för att kolla på den stiliga balparaden, och Frizze fick sitta i en ryggsäck på min mage. Benen är inte starka nog att gå så långt än, så han fick åka snålskjuts på mig! Nere vid paraden fick han MYCKET uppmärksamhet, fast som tur var, var det inte så mycket folk som kom fram o skulle klappa o gosa med honom. Det blir jobbigt i längden och han måste präglas på oss, och för mycket folk så här tidigt är nog inte jättebra. Efter ett tag så somnade han i ryggsäcken.. Farmor och min faster Siw fick iaf se honom en sväng, dock sov han mest och var inte ett så roligt sällskap, men det är ju inte så konstigt:)

Tidigt imorse när Björn låg och sov, skulle killen upp i soffan o gosa o bråkas, men han är ju för liten för att komma upp i soffan:)


Nu är det mycket sömn framöver, han var så trött att han var nära på att somna i vattenskålen.
 Frrrritz, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0